سرنوشت لایحه فرونشست زمین در مجلس به کجا رسید؟ دستور اقدامات مقابله‌ای و پیشگیرانه فوری در برابر «حشره سنک» در مشهد حریق کنتور برق در خیابان بابانظر (۳ شهریور ۱۴۰۳) مرگ تلخ مادر باردار و دختر خردسال مشهدی در دریای خزر (۳ شهریور ۱۴۰۳) پیام وزیر جدید آموزش و پرورش درباره دغدغه‌های معیشتی فرهنگیان تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای روز اربعین در مشهد (۳ شهریور ۱۴۰۳) ستاد مرکزی اربعین: زائران روز اربعین به کشور برنگردند قرار گرفتن در معرض نور مصنوعی در شب به سلامتی شما آسیب می‌رساند هواشناسی: دمای ۴۸ درجه‌ای در شهر‌های زیارتی عراق به ثبت رسید ویدئو | لحظه دیده شدن پلنگ ایرانی در پناهگاه حیات وحش حیدری نیشابور (۳ شهریور ۱۴۰۳) دومین مورد آبله میمونی جهش‌یافته در خارج از آفریقا تایید شد سردار رادان: ۲.۵ میلیون زائر تاکنون از عراق بازگشته‌اند (سوم شهریور ۱۴۰۳) سازمان اورژانس کشور: روند کاهشی موارد غرق‌‍شدگی در استان‌های خراسان تغییر در نرخ اضافه‌کار پرستاران و استخدام نیرو‌های جدید (سوم شهریور ۱۴۰۳) راه‌های موثر برای مبارزه با حشره «سِنَک» ستاد اربعین هلال احمر:۲۵۳ زائر مصدوم و جان‌باخته به داخل کشور انتقال یافتند تصادف شدید موتورسیکلت و خودرو در بلوار شریعتی مشهد + جزئیات (۳ شهریور ۱۴۰۳) تحویل وزارت میراث فرهنگی به صالحی امیری با حضور عزت الله ضرغامی دستگیری ۵ متهم درگیری مسلحانه در مشهد + فیلم دبیر انجمن علمی داروسازان ایران: به دلیل اعمال تحریم‌ها، با کمبود دارو‌ مواجه هستیم پلیس هرمزگان از کشف هروئین در چند بسته‌ شیرخشک‌‌‌ خبر داد ویدئو | لحظه انفجار خودروی سواری پس از تصادف با تریلی در محور ایلام-مهران (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تردد ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر اربعین از مرز (۳۱ مردادماه ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۶۴۹۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
تردد ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر اربعین از مرز (۳۱ مردادماه ۱۴۰۳)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مرز مهران پرترددترین مرز کشور بوده و امروز تردد زائران از مرز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر گذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار احمدرضا رادان، امروز چهارشنبه ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳، در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از زائران در سلامت و امنیت کامل به کشور عزیزمان بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه تمهیدات پلیس برای عدم ایستایی زائران در مرز‌های ایران و عراق اندیشیده شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد، عنوان کرد: توصیه پلیس به زائرانی که از خودرو‌های شخصی برای مراجعه به مرز‌های اربعینی استفاده کرده‌اند، این است پس از ورود به کشور مدتی را استراحت کرده و پس از رفع خستگی به سمت شهر‌های مقصد حرکت کنند.

فرمانده فراجا با اشاره به سهم ۵۰ درصدی ترددات زائران در مرز مهران، تصریح کرد: مرز‌های شلمچه، خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین بعد از مهران به ترتیب بیشترین تردد زائران را ثبت کرده‌اند. پرترددترین مرز در بین مرز‌های هفت‌گانه را مرز مهران دارد. پلیس تا زمان بازگشت همه زائران از سفر اربعین به آنان خدمات‌رسانی می‌کند.

رادان با اشاره به تردد بالای زائران از مرز مهران گفت: سایر مرز‌های اربعینی نیز آماده پذیرایی و استقبال از زائران هستند و این عزیزان می‌توانند در صورت تمایل به دیگر مرز‌ها مراجعه کنند. پیش‌بینی ما این است طی یک یا دو روز آینده روز‌های طوفانی تردد زائران در ورود و خروج را داشته باشیم و همه تمهیدات لازم برای استقبال از زائران نیز اندیشیده شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->